צרו קשר

    ּ

    תמיכה ולווי בלידה

    לכל חברה וזמן יש תרבות לידה וטקסי לידה משלה. בתרבויות עתיקות, נשים ילדו בתנוחות אנכיות , כשלצידן היו מספר נשים אשר תמכו וסייעו להן במהלך הלידה, באמצעות מגע, שירה ורקוד.

    עם המעבר של לידות לבתי החולים, ההתחיסות לארוע הלידה הפכה להיות רפואית, למרות שהלידה איננה מחלה אלא תהליך טבעי של הגוף. הלידה היא אחד הארועים רבי ההשפעה, המרגשים והאינטנסיביים שחווה אישה בחייה, ארוע שמטביע את חותמו על מהלך חייה, חיי תינוקה, חיי הזוגיות והמשפחה.

    נשים רבות מגיעות לחדר הלידה בפחד ובחרדה ועם מעט ביטחון שהגוף שלהן יודע ללדת. ההכנה ללידה יכולה להיות לעזר רב בהתמודדות עם הבלתי נודע ובהפחתת החרדות.

    הלווי מתחיל בהריון, בהכנת הגוף ללידה, דרך טיפולי שיאצו מאזנים ומרגיעים, פעילות גופנית, תרגילי נשימה והרפייה, דמיון מודרך ועיסויים. עיקר העבודה מתבצעת בחדר הלידה ונמשכת לאורך כל הלידה.

    הדולה ( מיוונית אישה שעוזרת לאישה) עוזרת לאישה היולדת להרפות ולשחרר את גופה על ידי שמוש בדמיון מודרך, בטיפולי מגע ( עיסוי שמנים , שיאצו ורפלקסולוגיה) ועל ידי יצירת מרחב אינטימי ורגוע. העבודה משלבת גם תנועה, נשימה סרעפתית ושמוש בקול. זוהי עבודת צוות עם היולדת, עם בן זוגה ועם המיילדת.

    האווירה הנעימה, הריחות, התאורה העמומה והטיפולים מרגיעים את היולדת ועוזרים לגופה לשחרר את הורמוני הלידה אשר אינם משתחררים במצב של, פחד וחרדה.

    הלווי והתמיכה מעצימים את היולדת ואת בן זוגה, עוזרים בשכוך הכאבים, מקצרים את משך הלידה, מפחיתים את התערבויות הרפואיות, מחזירים לאשה את הבטחון והשליטה ומקנים לה ידע וכלים, ובעיקר חוויה חיובית.

    למעלה

    אנחנו כאן לעזרתך!

    מלאי את הפרטים שלך ונשלח לך הצעת מחיר משתלמת לצילומי הריון.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ