צרו קשר

    ּ

    צילומי הריון זוגיים

    על פי רוב, במהלך תקופת ההריון רוב תשומת הלב של הסביבה מתמקדת באם לעתיד. אמנם אנו עוברות את כל תקופת ההריון, הלידה ותקופת ההתאוששות שלאחר מכן. אך יחד עם זאת, גם לאב המאושר והטרי יש חלק נכבד בחגיגה. ובדיוק מסיבה זו, זוגות צעירים רבים רוצים לאפשר לעצמם הזדמנות לחגוג פעם האחרונה כזוג, לפני הם מקבלים לזרועותיהם את התינוק החדש. ואין דרך טובה יותר ליצור זיכרונות כיום, מאשר בעזרת צלם מקצועי שיקים סט צילומי הריון זוגיים מותאם אישית לצרכים שלכם.

    צילומי היריון זוגיים – גם אבא יכול לקחת חלק בחגיגה

    לבחירה בסט צילומי הריון זוגיים יש כמה וכמה יתרונות משמעותיים. ואולם, המטרה המרכזית של האירוע היא לגרום לבן הזוג שלך להרגיש שייך. הוא אמנם לא סובל מצירי הלידה, אבל הוא בהחלט נמצא שם, לאורך כל הדרך. הוא תומך, מחבק ובעיקר מעודד ברגעים הקשים, וגם לו מגיע להרגיש מיוחד ליום אחד. מה גם שאת רוצה שיהיו לכם כמה תמונות באיכות טובה, אותן תוכלו לצרף לאלבום המשפחתי החדש שתיצרו עם בואו של התינוק. ולכן, שווה לחשוב על צילומי הריון זוגיים כמתנת לידה ממך אל בן הזוג האהוב שלך. הוא כמובן ישמח לקבל תמונה ממוסגרת לתלות במשרד, ואת תוכלי להשתמש בחומרי הצילום גם בעתיד.

    גורמים לכם להרגיש בנוח מול המצלמה

    אז עכשיו, כאשר כבר ברור לך שאת רוצה ליצור לבן הזוג שלך הפתעה מרגשת בדמות סט צילומי הריון זוגיים, כל מה שחסר לך הוא למצוא את איש המקצוע שילווה אותך בתהליך. המשימה העיקרית שלך ושל הצלם שבחרת ליום החגיגה, היא לעזור לבן הזוג שלך להרגיש בנוח אל מול המצלמה. לא כל אחד יכול לעמוד משוחרר ולהצטלם, והדבר יכול לפגוע באווירה הטבעית שאתם רוצים לקבל בתמונות. כך שמומלץ לעשות כל שביכולתך כדי לבחור את המיקום השקט והאינטימי ביותר, לשחרר את בן הזוג ולמצוא צלם שיעזור לכם להרגיש יפים ופוטוגניים בכל תמונה מחדש, לטובת אלבום התמונות האולטימטיבי להורים הטריים. לפרטים נוספים ניתן לפנות לפורטל פעימות צילומי הריון.

    למעלה

    אנחנו כאן לעזרתך!

    מלאי את הפרטים שלך ונשלח לך הצעת מחיר משתלמת לצילומי הריון.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ