צרו קשר

    ּ

    צילומי הריון עם ילדים

    המציאות שבה רק אימהות צעירות בוחרות להשקיע מאמצים ביצירת בוק הריון, היא כבר ממש לא נכונה. כלל שהטרנד הולך וצובר תאוצה, נשים ואימהות בכל הגילאים והשלבים השונים, רוצות להעניק לעצמן מתנה יקרה מפז, לקראת בואו של ילד חדש לחיק המשפחה. ועל כן, גם אנשי המקצוע בתחום הצילום מתחילים להציע ללקוחותיהן חבילות צילומי הריון עם ילדים שעונות על הצרכים המשתנים של משפחות שונות. זו יכולה להיות חוויה מרגשת לקראת הלידה, שתישאר לכם תוצרים מדהימים, אישיים ומרגשים לכל אחד מבני המשפחה.

    צילומי הריון עם ילדים – חוגגים את החיים

    הכניסה של ילד נוסף לתוך הדינמיקה המשפחתית, בין אם הוא ילד שני או לא, יכולה לשנות את כללי המשחק מבחינתם של כל האחים האחרים, וגם עליכם ההורים. ולכן, תהליך ההסתגלות לבואו של הילד החדש, הוא חלק חשוב מאוד מההכנות ללידה, לעיתים הרבה יותר מאשר רכישת בגדים או ציוד. את הזכות לערוך צילומי הריון עם ילדים אתם רוצים לנצל גם לטובת יצירת אלבום תמונות מיוחד, אבל גם כדי לתת לילדים האחרים שלכם את תשומת הלב המגיעה להם. בין היתר, על ידי תמונות מרגשות של כל האחים, תמונות עם ההורים ותמונות אווירה במקומות שאתם הכי אוהבים לבלות בהם יחד כמשפחה. על ידי התייחסות מתאימה לכל אחד מהילדים, ולפערי הגילאים שלהם, אתם יכולים להכין אותם ליום הלידה ולעורר בהם את מידת ההתרגשות מגודל האירוע.

    גם לאחים הגדולים מגיעה תשומת הלב המתאימה

    צילומי הריון עם ילדים הופכים למתנה מיוחדת עוד יותר, כאשר מדובר על ילד יחד שהופך לאח גדול. ההנגשה שלכם את האירועים, והיכולת להעמיד במרכז תשומת הלב את הילד שלכם, היא דרך מעולה להרגיל אותו למצב החדש. אל תחששו לשתף את הילד במשימות קטנות לקראת יום הצילומים, לשמוע מה דעתו ואפילו לבקש מהצלם שלך להתמקד בילד הבכור שלכם בחלק מן התמונות. סף ההתרגשות מהאירוע יעודד את הילד וכך, כולם יצאו נשכרים מהחגיגה המשפחתית הייחודית. לפרטים נוספים ניתן לפנות לפורטל פעימות צילומי הריון.

    למעלה

    אנחנו כאן לעזרתך!

    מלאי את הפרטים שלך ונשלח לך הצעת מחיר משתלמת לצילומי הריון.

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ